2009年6月7日星期日

這樣的戲劇竟然發生在我身上...

超悲哀!!!
勁無奈!!!
真傷心!!!
很激氣!!!
....................

人生谷底到底又幾深???

今天去左整頭髮,一去到,就洗頭,洗完頭坐係鏡前覺得有d野怪怪地咁,一望自己一邊耳環唔見左!即刻好緊張咁講︰"我個耳環呢?好重要ge哦..."

洗頭個人即刻同我去搵.....結果都係搵唔到!我同佢講,再同我搵下,個係鑽石黎ge(家姊剛送的生日禮物--雖然不像明星般成幾卡咁大,但起碼係周生生ar),再搵下!!!

結果佢同我講,都係搵唔到,可能已沖落水渠!!!

我可以點???發脾氣???大吵???大鬧???叫佢賠???定係反轉間鋪周圍搵???.....

我可以點???

D心情真係跌落谷底!!!
真係有d想即刻走!!!
....................
....................
事實--已成定局!!!已可能發生鑽石被沖落水渠ge戲劇結局,我可以點???


自我安慰︰或者人生未必一帆風順,喜憂參雜可能更痛苦,甚至讓你更加覺得開心並不容易,知足才可常樂,心寬才可容大!!!

祈禱︰不幸事情快d離我而去....


Good Luck For ME!!!


沒有留言: