2009年7月10日星期五

向阿sir揮手+我的恩人蔡蔡子


昨天收6點,遲左10分鐘左右入錶,即刻就俾人整左張牛肉干---盛惠$70大元!!!又出血...哎!!!沮喪~


今天,3:55PM左右,蔡蔡子返工,經過分流處時,對我說外面有阿SIR抄牌ar,黑色車,唔知邊個ga?
我 聽到後,先忽然醒覺︰下,我唔記得入錶ar!!!一支箭咁飛左出去,係對面街見到阿SIR已係架車前落咁單(因為具有關人士透露落左單後就冇得話唔算或作 費),即刻係對面馬路又揮手又大叫︰""阿SIR,阿SIR..阿SIR....唔好抄ar!!!""苦苦的呼喚,阿SIR終於聽到,轉後頭見我跑咁上 黎,笑笑口同我講︰""原來係你ar,快d入返啦!!!""之後就紮住佢架綿羊仔,急速離開了!

為報答恩人蔡蔡子,想乘機送上做招待時鏡記派的十月初五蛋卷(因為包裝真係好似可樂)...誰不知蔡蔡子一見到就話︰""我唔要哩個ar,我要可樂ar!!!"".......果然係可樂怪!!!最後為報恩都係雙手奉上一罐--可口可樂!!


不過諗到自己係對面馬路又揮手又大叫個樣(好似電視上電波少女飛出馬路截車咁)
,真係好失禮,又搞笑,哎,下次真係要記得,亦千萬不要為左1蚊銀而斷送$70大元,唔劃算!!!

沒有留言: